Informațiile pe care le furnizați la noi prin tablomania.ro utilizate exclusiv pentru a furniza servicii individuale și nu vor fi furnizate unei alte parti sau exploatate comercial. Prin completarea formularului sunteți abonat la informatii prin e-mail - newsletter trimis la adresa ta de email specificata in comanda. În cazul în care doriți să sistați trimiterea de e-mailuri aveți nevoie pentru a scrie un email la [email protected] .
Termeni și condițiile se aplică în relația de afaceri dintre client și compania ARTMIE, spol. s r.o., Strojárska 603/85, 06901 Snina, Slovakia, VAT: 36731684, EU-VAT: SK2022320355
. Persoana responsabilă pentru desfășurarea activități este Valerian Grass
(info@tablomania.ro / 035 922 8030).
Ne puteți contacta prin e-mail la: info@tablomania.ro sau telefonic prin 035 / 922 8030 în zilele lucrătoare de la 9:00 - 17:00.
Obligațiile furnizorului:
- Livrăm tipul și cantitatea de mărfuri pe prețul de achiziție iar termenul de plată intră în vigoare la data trimiterii comenzilor electronice.
- Să livreze mărfurile în conformitate cu normele, regulile și reglementările care se aplică în Uniunea Europeană.
Cumpărătorul se obligă:
- Preluarea corectă a mărfii făcută la comandă, verificând integritatea pachetului, în caz de eșec, informați imediat operatorul de transport (curierul),
- În termen de 7 zile, plătiți marfa la un preț de achiziție în deplină conformitate cu termenii de plată în ziua în care s-a făcut comanda, dealtfel, comanda va fi anulată.
ANULAREA COMENZI se poate face prin: telefon sau e-mail în termen de 24 de ore.
Încălcarea contractului și returnarea produslui
- Consumatorul este împuternicit prin lege nr. 108/2000 §11 al.1 fără a da un motiv de reziliere a contractului în termen de 7 zile de la data de livrare sau de la data contractului de servicii, în cazul în care cumpărătorul la timp și în mod corespunzător prezintă informațiile solicitate în conformitate cu § 10 din aceeași lege.La rezilierea contractului, consumatorul trebuie să informeze vânzătorul, în scris prin e-mail sau scrisoare
Înlocuirea/returnarea produsului - în timp de 30 zile
În termen de 30 de zile de la livrarea produsului, este posibilă returnarea acestuia, fără a da motive. Dumeavoastră va trebui să plătiți costurile returnării produselor către vânzător. Produsele trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorat, în exact aceeași stare ca și atunci când sunt achiziționate. O finalizare cu succes a contractului, clientul va fi notificat prin e-mail în termen de 24 de ore din momentul realizarii contractului. În cazul în care cumpărătorul nu primește e-mail în acest termen, este nevoit să anunțe prin telefon sau prin e-mail la [email protected] pentru ca aceste informații nu sunt prezentate. În cazul în care cumpărătorul nu este mulțumit de tablou, sau nu se potrivește cu dimensiunile dorite, și nu vrea să-l înlocuiască cu un alt tablou din oferta noastră. Produsul returnat trebuie să fie în aceeși stare în care a fost livrat ( în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au insoțit). Produsul nedeteriorat trebuie ambalat în ambalajul original și returnat la umrătoarea adresă: str. Ogorului, nr.3G mun. Oradea, jud. Bihor 410554 cu specificatie pe colet pentru: Artmie spol Slovacia. În cazul în care primiți cadou cu tabloul (de exemplu, ceas sau fototapet gratis), trebuie să fie returnate cu tabloul. Trimiteti tabloul prin intermediul serviciilor poștale obișnuite, și nu printr-o plată la livrare. Nu acceptăm bunurile trimise prin plata la livrare! Trimiteți-ne prin e-mail, o poză - dovada expedierii produsului la adresa dată.
Toate coletele ajunse la adresa noastră din România, vor aștepta livrarea colectivă spre Slovacia, care se organizează la o lună și jumătate, sau mai puțin, în funcție de numărul de colete returnate. În momentul în care coletul ajunge la sediul nostru din Slovacia, în termen de 15 zile, vom returna banii. Deci, restituirea banilor este de maxim 2 luni.
Condiții de plată și de livrare
Sunt trei modalități de plata (plată într-un cont bancar, PayPal sau la livrare). Termenul de livrare a produsului este de 7-10 zile lucrătoare. Pentru tablourile pictate manual, termenul de livrare este de până la zile lucrătoare. Pentru cuverturi și perdele, termenul de livrare este de 13-17 zile lucratoare. În cazul în care nu este posibilă livrearea produselor comandate, sau se pot livra produsele numai parțial, vânzătorul este obligat să informeze clientul cu privire la aceasta în cel mai scurt timp posibil. În acest caz, vânzătorul oferă o posibila soluție clientului, sau este nevoit să returneze banii în cazul în care produsele au fost achitate în contul bancar.
Motivele furnizorului pentru nelivrarea bunurilor la timp sunt: situație incertă, pierderea mărfurilor prin curier, condiții meteorologice nefavorabile pentru transportul de mărfuri, greșeala a fost descoperită în ambalaj sau deteriorare produselor in timpul de ambalare sau transport ... etc. Marfa va fi înlocuită, sau banii vor fi returnați în contul clientului.
Taxele poștale
Comenzile de transport se fac prin curier Urgent Cargus. Livrarea prin curierul Cargus va fi percepută în 19.99 Lei și în funcție de modul de plată puteți avea sau nu o taxă aferentă:
1. plata la livrare + 4,99 RON
2. plata în cont bancar, fără comision
Plătiți o singură taxă poștală dacă achiziționați mai multe tablouri în același moment.
Garantăm cel mai mic preț
În cazul în care clientul constată tablouri imprimate pe pânză din oferta noastră de pe site-ul tablomania.ro cu aceiași parametri, de aceeasi calitate, cu un preț mai redus decât la noi, poate primi o reducere de 10% din prețul concurenților noștri în cazul în care se va decide pentru achiziția pe site-ul nostru. Discounturi vor fi acordate numai după verificarea comerciantului online și o comparație cu aceiași parametri și calitate a tabloului, oferită de tablomania.ro.
Condiții de print pe pânză
Resoluția și numărul de pixeli minimi:
20 x 20 cm - 600 x 600 pix.
30 x 30 cm - 900 x 900 pix.
40 x 40 cm - 1200 x 1200 pix.
50 x 50 cm - 1400 x 1400 pix.
60 x 60 cm - 1700 x 1700 pix.
70 x 70 cm - 2000 x 2000 pix.
80 x 80 cm - 2300 x 2300 pix.
90 x 90 cm - 2600 x 2600 pix.
100 x 100 cm - 2900 x 2900 pix.
30 x 20 cm - 900 x 600 pix.
40 x 30 cm - 1200 x 900 pix.
50 x 40 cm - 1400 x 1200 pix.
60 x 40 cm - 1700 x 1100 pix.
70 x 50 cm - 2150 x 1400 pix.
80 x 60 cm - 2300 x 1700 pix.
90 x 60 cm - 2600 x 1700 pix.
100 x 70 cm - 3000 x 2050 pix.
120 x 80 cm - 3600 x 2300 pix.
150 x 100 cm - 3900 x 3000 pix.
50 x 20 cm - 1400 x 600 pix.
80 x 30 cm - 2300 x 900 pix.
100 x 40 cm - 3000 x 1200 pix.
120 x 50 cm - 3600 x 1400 pix.
150 x 60 cm - 3900 x 1700 pix.
Acceptăm fotografi BMP, JPG sau alte formate similare. Mărimea fișierului maxim de 10MB trimis pe e-mail info@tablomania.ro, sau pentru mărimi mai mari se pot folosi servici precum ( DropBox, RapidShare, sau ca mesaj pe pagina noastră de Facebook ). Dimensiunile maxime de tablouri depind de mărimea fotografiei trimise. Lățimea maximală a pânzei este de 150cm.
ATENȚIE! Setarea imagini pe cadrul de lemn ar trebui să fie de 25mm din panza imprimată la fiecare margine, în scopul de a asigura panza pe cadru. Prin urmare, este necesar să se ia în considerare împrejurul marginii în cazul în care există unele detalii importante sau forme. În cazul în care există , se pot face modificări și introduce o margine de culoare albă de 25mm.
Cadou vaucher
Dragi clienti, dorim sa va informam ca, datorita situatiei actuale, voucherele cadou se pot trimite doar in format electronic. Prin urmare, va rugam sa alegeti modalitatea de plata in avans in cazul in care comanda contine voucher cadou. In cazul in care ati comandat doar voucher cadou pe care il vom trimite prin e-mail - nu achitati taxa pentru livrare. Prin urmare, la plasarea comenzii de voucher, va rugam introduceti LIVRARE GRATUITA, in caz contrar nu vom putea trimite voucherul. Va multumim pentru intelegere si va dorim toate cele bune.
Gift Voucher la valoarea înscrisă pe panoul frontal poate fi folosit pentru a achiziționa numai on-line pe site-ul tablomania.ro. După achiziționare, voucher-ul cadou va fi trimis la adresa cumpărătorului specificat în achiziționare.
Gift voucher-ul se folosește o singură dată!
Valabilitatea vouchere cadou expiră în termen de un an de la data achiziționării. În cazul în care doriți să prelungiți perioada de valabilitate a voucherului cadou sunteți obligat să solicitați în scris, cu cel puțin o lună înainte de expirarea termenului de valabilitate (este posibil să se prelungească valabilitatea max 1 luna).
Gift Voucher are capacitatea de a transfera dreptul de proprietate. Utilizarea sa nu este dependentă de persoana care a achiziționat voucherul cadou.
Nu este posibilă înlocuirea voucherului cadou cu numerarul. Diferența care ar putea apărea în cazul în care valoarea voucherului este mai mare decât valoarea de cumpărare nu vor fi returnate clientului. În cazul în care există o diferență atunci când tabloul este la o sumă mai mare decât valoarea voucherului, clientul trebuie să plătească banii în avans într-un cont bancar sau să plătească banii în valoarea diferenței cu plata la livrare.
La primirea voucherului cadou, clientul este responsabil pentru starea și utilizarea lui.
Gift Voucher pot fi returnate în termen de 7 zile de la data livrării către client.
Mai multe informații despre fototapet:
La primirea tapetului urmăriți:
-
dacă există suficient spațiu pe perete unde doriți să atașați tapetul. După aceea, despachetați fototapeta din ambalaj,
-
dacă corespunde forma, dimensiunea și culoarea,
-
dacă toate părțile imaginii se potrivesc, în cazul în care fundalul este format din mai multe părți,
-
dacă fototapetul după despachetare este rupt, îndoit sau deteriorat.
Reclamații se pot face numai cu rola de tapet în ambalajul original. Păstrați ambalajul și nu-l deteriorați.
Reclamațiile pentru fototapetele care au fost folosite, nu vor fi luate în considerare (cele care sunt setat adeziv, lipite de perete ...).
În cazul în care sunt provocate daune după utilizarea tapetului, pentru aceasta noi nu suntem responsabili.
Înaintea utilizării tapetului trebuie să urmați instrucțiunile de lucru specifice și de a folosi un adeziv special pentru tapetul respectiv.
PENTRU MODUL DE FOLOSIRE DAȚI UN CLICK >AICI<.
Reclamație privind confidențialitatea
În cazul în care motivul pentru reclamație, este de a obține un tablou pe care nu l-ai comandat (termenul limită pentru reclamații este de 30 de zile lucrătoare), vă rugăm să ne trimiteți o fotografie a tabloului pe care l-ați primit, la fel și codul tabloului imprimat pe ambalaj. Trimite-ne o fotografia pe reclamaț[email protected]. După verificarea fotografiei pe care ați trimis-o, a tabloului pe care l-ați comandat Vă vom informa cu privire la viitoarele etape prin e-mail. După ce am primit tabloul de la furnizorii noștri, printr-un serviciu de curierat, vă vom trimite tabloul înlocuitor.
Dacă primiți un tablou care a fost deteriorat (de ex., Culorile unse, rea imprimare, sau deteriorări) vezi punctul 1. imaginea trebuie să fie vizibil deteriorată.
În cazul în care tabloul este livrat deteriorat, se poate vedea pe ambalajul de protecție, și cumpărătorul acceptă acest lucru - reclamațiile de daune nu vor fi acceptate (acest avertisment este înscris pe cutiea care vine cu tabloul. Nu accepta tablourile deteriorate sosite prin curierat poștal sau Fan Courier!!!
Va vom contacta in cel mai scurt timp posibil, fie prin telefon sau prin e-mail.
În cazul în care cumpărătorul nu îndeplinește toate cerințele de mai sus, vânzătorul nu este obligat să respecte termenul limită de 30 de zile.
Schimbarea, întoarcerea sau reclamația nu este valabilă în cazul produselor personalizate și create unic pentru client (de exemplu, tabloul canvas -. Înlocuind-o parte din 5-părți)
Serviciu de clienți nu răspunde la SMS mesaje !!!
Reclamația nu se aplică în cazul manipulării necorespunzătoare de către client.
!!! PENTRU FIECARE PRODUS EXISTĂ GARANȚIE PREVĂZUTĂ ÎN LEGE !!! (în condițiile de depozitare corespunzătoare și manipularea produselor achiziționate)
Aveți nevoie pentru a proteja bunurile de efecte adverse. Acest lucru se referă în primul rând la influența diferitelor condiții meteorologice sau de utilizare necorespunzătoare.
repturile consumatorilor cu privire la vânzător, rezultă din Legea privind Protecția Consumatorilor, Monitorul Oficial 41/14 și legile adoptate de Regulamentul UE decret (CE) nr. 2006/2004 și Regulamentul (UE) nr. 181/2011.
Datele personale ar trebui să fie utilizate în conformitate cu Legea cu privire la statutul protecției datelor cu caracter personal OG 106/12 folosite numai în scopul desfășurării activității între vânzător și cumpărător, și nu vor fi dezvăluite nici unei terțe părți (cu excepția persoanelor care se ocupă de transportul mărfurilor).
ARTMIE, spol. s r.o.
Strojárska 603/85
069 01 Snina
Slovakia
dostavi